top of page
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black Pinterest Icon

FAQ

  • מהו מחשב מחודש?
    מדובר במחשב שהיה בשימוש קודם, נבדק ונמצא תקין וראוי להימכר עם אחריות מלאה כל מחשב עובר סקירה פנימית וחיצונית מקיפה לצד ניקוי ייסודי . ביצועי המחשב נבדקים ביסודיות, לצד מכלליו בדגש על המסך, מקשים, שקעים וכמובן הסוללה. כונן המחשב עובר פרמוט לפי לתקן המחמיר ביותר ומותקנת עליו מערכת הפעלה נקייה.
  • האם כל הפריטים באתר מחודשים? מה מקורם?
    רוב מחשבי המקבוק שלנו מגיעים מחברות הייטק בישראל, ומעסקאות טרייד-אין ועוברים חידוש במעבדה שלנו. במידה ומדובר בפריט חדש, זה יצויין במודעה במקום בולט כ״חדש באריזה״ או נוסח דומה. מוצרי ״אריזה פתוחה״, או ״ללא אריזה״ הם מוצרים שלקוחות החזירו לספקים תוך 14 יום, או לא נמסרו ללקוחות כלל והאריזה שלהם נקרעה או הושחתה.
  • מי נותן את האחריות למחשבים?
    אלא אם צויין אחרת, האחריות ניתנת על ידי המעבדה שלנו ביהוד. אנחנו משתמשים בחלקים מקוריים בלבד.
  • מה טיב האחריות הניתנת?
    כל הפריטים באתר נמכרים עם אחריות ל6 חודשים, במתכונת המקבילה לזו הניתנת עם רכישת מחשב או אביזר חדש, למעט אם צויין מפורשות אחרת בדף המוצר. האחריות כוללת תיקון/החלפה ללא עלות של כל רכיב שתתגלה בו תקלה תוך שימוש בחלקים מקוריים בלבד. למידע משפטי מומלץ לפנות לדף ״מדיניות החנות״.
  • קניתי מקבוק חדש, מה עלי לדעת?
    הסיסמא שהמחשבים מגיעים איתה היא 1111. אם זה לא עובד, נסו להיכנס בלי סיסמא בכלל. לאחר שתכנסו מומלץ דרך ההגדרות לשנות את הסיסמא, להפעיל טביעת אצבע (אם נתמכת), ולהכניס את הApple ID שלכם. המחשב שלכם עבר פירמוט מלא ומגיע ועם שם משתמש נקי. במידה ותרצו בשם משתמש אחר (השם שרואים כשנכנסים למחשב - לדוגמא My Macbook), אין צורך לפרמט את המחשב!. ניתן להכנס בהגדרות ל״משתמשים וקבוצות״, ליצור משתמש חדש, ולמחוק בעזרתו את זה הקיים. באופן כללי המנעו מפרמוט מלא אם אתם לא חייבים. בימים הראשונים המחשב עשוי להראות סימני מאמץ, להפעיל מאווררים, ואף להתחמם מעט. זה טבעי לגמרי וקשור לפעולות שקורות ברקע יחד עם החיבור לנתונים שלכם מהענן ותוכנות שהתקנתם. בבקשה חכו שבוע לפני שאתם פונים אלינו.
  • Can I insert an image, video, or GIF in my FAQ?
    Yes. To add media follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Create a new FAQ or edit an existing one 3. From the answer text box click on the video, image or GIF icon 4. Add media from your library and save.
  • How do I edit or remove the 'Frequently Asked Questions' title?
    You can edit the title from the FAQ 'Settings' tab in the Editor. To remove the title from your mobile app go to the 'Site & App' tab in your Owner's app and customize.
bottom of page